Beoordelingen van Tasty Sushi & Poke Nijverdal
Recente recensies
Carla
J.L.
Heerlijk eten. Meestal optijd met bezorgen.
Frans
Sushi was weer heerlijk had wel iets het idee dat het een klein beetje droger was maar dat kan ook aan ons liggen. Verder als vanouds prima
Anoniem
Suus
Het was ontzettend lekker, maar helaas hield de bezorging te wensen over. Gister al een bestelling voor vandaag geplaatst met een bezorgtijd tussen 18u en 18.15u Om 18.30u werden we gebeld dat het nog wel een half uur ging duren omdat er zoveel nieuwe bestellingen bij waren gekomen!!! Raar dat nieuwe bestellingen blijkbaar voor gaan? We bestellen toch niet voor niks al een dag van te voren?!
Mat
Het eten was weer heerlijk alleen jammer dat het bijna 1,5 uur later werd bezorgd dan bevestigd zonder berichtgeving of excuses.
Aart bosman
Het was super lekker!! Maar helaas hebben we een extra uur op moeten wachten i.v.m een drukte in het restaurant vandaar 1 ster voor de bezorging. De bezorger was heel vriendelijk.
Niek
Smaakt perfect zoals behoord
C. Kolkman
Normaal ben ik erg tevreden. Deze keer niet. De bezorger nam goed zn tijd. Ik kreeg de melding "onderweg" om 17:39 maar na ruim een half uur wachten was het nog steeds niet bezorgd dus ik belde ze op. De bezorger was nieuw, zei de medewerker; zijn eerste dag. Prima, daar heb ik begrip voor. Hij moest nog 1 bestelling afleveren en dan was ik aan de beurt. Ruim een half uur (!!) later kwam de bezorger op zn dooie gemak aanrijden, stapte uit de auto en nam zijn tijd om met een slakkengangetje naar mijn deur te lopen... Alsof hij zeeën van tijd had en ik niet al een uur aan het wachten was. Hij bood geen eens excuses aan! Dat vind ik nog het ergste. Geen fatsoen. De sushi was koud geworden en smaakte een stuk minder lekker. Ik had ondertussen mijn kind maar een boterham gegeven want die moest naar bed. De bestelling zou rond 18.00 bezorgd worden en was er pas om 18.45... echt niet blij mee!
Carla
Anouk
Vandaag voor ons weer nieuwe sushi geprobeerd. Alles is even lekker!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
John
Dijk
Pokebowl: superlekker
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Wijnand
Elke hap was perfectie 😎
Youri
Maksym Katsemir
Michel Kurvink
Ik had met mijn collega een Poke bowl! Zij wint niet in Nijverdal maar zei hier ga ik ook vaker bestellen! Super gevuld en DONDERS Lekker!!
André
Héérlijke sushi. Dit keer als bijgerecht de warme kopstukjes met chilisaus geprobeerd. Heerlijke combinatie.
Carla
Het was weer heerlijk
Super Sonic
Marco
Smaakt goed, prima verpakt. Op tijd bezorgd.
H. Kolkman
Alles was lauw, ws. lang onderweg geweest, helaas.
John
Top kwaliteit
Ina Rada
Het smaakte weer heerlijk.
Janine
Heerlijke sushi, en keurig op tijd bezorgd! 👌🏼
Reukema
Maksym Katsemir
Manfred Paus
Sushi smaakte er goed
Kim Klos
Zoals altijd was de Sushi perfect en hebben we er van genoten! Bezorging was goed op tijd. Hopelijk hebben we weer snel een goed excuus om weer bij jullie Sushi te bestellen 😁
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Shaula Lucas
Het was weer heerlijk!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
John
Voor de eerste keer besteld en ben enthousiast geworden.
Jet
Zelfs op zondag op tijd! Lekker gegeten weer 🙏🏼
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Zwiers
Top!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Maksym Katsemir
Arnoud
Super sushi..de eerste sushi winkel die het voor elkaar krijgt een super verse (met nog warme rijst) zoals het hoort te serveren..top product!
Marieke van der Beek
Normaal is het altijd echt goed en de bezorgtijd vrij betrouwbaar, maar vandaag niet. Ik had als voorkeurstijd 16.00 uur opgegeven al heel vroeg in de middag, omdat ik op tijd weg moest. Uiteindelijk kwam het pas rond 16.50 uur en had ik amper nog tijd om te eten… Ook waren de mini loempia’s meer koud dan warm. Dus helaas… Hopelijk de volgende keer weer zoals ik van jullie gewend ben.
Mh veldkamp
Altijd top voorelkaar,en erg vriendelijk personeel
Mariël Winkels
Het smaakte heerlijk en werd vlot bezorgd! Top!! 🙂
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
AS
Prima menu
Danielle Harbers
Anita Schuurman
Anniek
Besteld voor half 7, bezorgd om 8uur.
Silvie
Heerlijke sushi, vers, smaakvol en bestelling op tijd. Top
Pinar
Tom
Zeer snele bezorging, En het eten was prima. Tot de volgende keer.
N van rhee
Heerlijk gegeten!
D. Van braam
Esther
Prima sushi netjes optijd bezorgd
Jennie Nieuwenhuis
Heerlijke sushi. Zag er verzorgd uit en prima op tijd klaar, zoals afgesproken
Martin
T werd zelfs bij t huisje bezorgd op landal park echt top
Erg lekkere sushi, ze denken in oplossingen, leuk personeel. Erg tevreden!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Martin
Het eten was erg lekker
Gabi Wendl
-
Super dat jullie gewoon even bellen om te controleren of het wel klopt! Het was heerlijk!
Guus
Bezorging duurde lang, er achter aan gebeld en werd gezegd met 10 minuten is de bezorger bij jou want hij heeft ook nog een andere bestelling mee, daardoor was een deel van de bestelling koud... Erg jammer!
Tom
Lekkere sushi besteld voor 2 personen. Werden gebeld dat 1 van onze keuzes niet beschikbaar was, waardoor we een andere soort moesten kiezen. Als compensatie hebben we van een aantal soorten het dubbele aantal gratis gekregen. Sushi smaakte erg goed! Kortom goede kwaliteit, service en snelle bezorging.
Ceedjeh
Eten was top , bezorging was optijd en voor mijn vriend de verjaardag nog wat lekkers gekregen !! Topservice
Harry Teesselink
Het was gewoon weer super
w
Goed gevuld, heel smaakvol
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Joje
Smaakte weer heerlijk! Precies op tijd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Silje
Bestelling 1,5 uur later bezorgd dan was aangegeven. Sushi weinig smaak aan.
Kenji
Bestelling geplaatst om 18:30 . We krijgen onze eten pas om 21:15 binnen .
Rene Averesch
Eten was prima, maar wederom de bezorging weer veel te laat. Echt vreselijk irritant.
Suus
Heerlijk gegeten! Alleen al 2x met bestellen een uur langer dan de bezorgtijd moeten wachten helaas..
Nataliia
Jannink
Waren wel wat laat. Belden toen nog en konden het niet vinden
Troost
Om 5 uur besteld en een tijd kunnen kiezen van tussen 18.15 en 18.30 vervolgens krijg je bericht om 18.45 dat het onderweg is en pas 19.40 pas aankomt!! De friedzalm was koud
R.kampman
De poke bowl vonden wij niet lekker..3 happen gehad helaas. Had een vreemde smaak. Bestelling kwam in 2 delen...kan gebeuren .
Tamar L
Heel lekker
Bergboer
Moeste lang wachten en vonden de sushi erg flauw van smaak en te veel uitjes als toppunt!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Senna
Had besteld om 18:15-18:30 maar was veranderd naar 18:30-18:45, maar ze kwamen pas om 19:20 met de sushi, dat is wel heel slecht.. 🙁
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Nicole
Bestelling online ging gemakkelijk en snel zoals altijd. Normaal heel tevreden, dit keer was de minste keer. Warme gerechten waren koud, stokjes, soja en wasabi zaten er niet bij. Sushirollen waren grof en niet goed gesneden, het was alsof er een andere kok was.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Karin
Super snel geleverd & dat op een zaterdag. Kwaliteit ook gewoon weer zoals ik gewend ben. Vorige keer dat met minder was, is dus nu weer hersteld!
M
Joje
Heerlijke sushi!
Nataliia
Patrick
Alles volgens afspraak
Rien veldkamp
Zoals altijd weer super!
Judith
Sushi was dit keer niet zo goed als de vorige keren. Zaten erg aan elkaar geplakt en bij het pakken viel het uit elkaar. Tevens kwam het ruim een uur te laat.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Xantha Imhof
Eten is er altijd goed. Helaas de bezorging nooit. Uur te laat en je zegt als opmerking niet aanbellen en 3x raden wat ze wel doen..
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ton
Erg smaakvol, de complimenten!!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Sophie
Had een extra bakje met sushi erbij en een leuk briefje! De sushi was erg lekker
Nicole Nobel
Sushi wordt nogal op elkaar gedrukt waardoor het aan elkaar blijft plakken. Was ook niet goed gerold viel uit elkaar.
Paul
De sushi was wederom lekker en vers.
Chen
Koster
Heerlijk.
Marina
Het was weer fantastisch
Heleen
Lekkere pokebowls!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Hallink
Karin
Vandaag was het helaas wat minder. Sushi viel allemaal uit elkaar, en was minder van smaak. Jammer, niet zoals we gewend zijn.
Marina
Het was weer fantastisch
Frank W
Lynn
Bijna 3u lang gewacht op de bestelling. Werd ook niet even gecommuniceerd of überhaupt voor het bestellen laten weten dat het lang kan duren. Sushi was goed.
Maksym
Lucas
Door drukte hebben wij ruim 2,5 uur op onze bestelling moeten wachten. Dat kan gebeuren, hoewel dit wel extreem lang is, maar communiceer dit dan even! Laat de klant niet gewoon wachten.
Harry Teesselink
Helaas 1.5 uur te laat bezorgd
Erik
Lekker,heel erg lekker😍
Ayesh
Snel service
Lotte
Echt lekkere sushi! Vooral de luxury rolls zijn aan te raden! Komt er nog een keer weer een leuke actie? 🎉
Keekstra
Op de surf en turf zat in tegenstelling tot normaal, pittige saus. Deze was enigzins overheersend waardoor de originele smaak verloren ging. Verder was alles heerlijk.