Beoordelingen van Tasty Sushi & Poke Nijverdal

Recente recensies

5.0
Svea
25 augustus 2025

Het eten was heerlijk, maar ik vind dat jullie hadden moeten bellen als je later dan gepland bezorgd. We hadden om 15.00 besteld met bezorgtijd 17.45-18.00. Om 18.45 hebben we na meerdere pogingen jullie eindelijk te pakken gekregen. Jullie gaven aan te wachten op de bezorger. Rond 19.15 werd het eten gebracht zonder excuus van de bezorger. We snappen dat de planning soms anders loopt en een vertraging is ook begrijpelijk. Maar ik vind wel dat jullie aandacht voor de klant kunnen hebben, een simpele sorry wat ons betreft al goed zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen Wigger
25 augustus 2025

De zalm Pokebowl is mega lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Charlotte
25 augustus 2025

Heerlijke sushi! De laatste tijd wordt alleen de bezorg- of ophaaltijd altijd verlaat... Heel vervelend! We waren er de vorige keer om het op te halen en hebben toen zeker nog 15 minuten moeten wachten terwijl de tijd in de mail ook al 15 minuten verlaat was. We waren niet de enige, want de dame achter de balie moest ook veel telefoontjes plegen om te melden dat het later zou worden. Tijden dichtzetten online wanneer het niet lukt??

N
25 augustus 2025

Sushi was heerlijk. Helaas zelf meerdere keren gebeld met de vraag waar de bestelling bleef. Bezorging zou zijn tussen 19.00-19.15 maar werd pas om 20.42 afgeleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leonie
25 augustus 2025

De bezorging kwam bijna 2 uur later dan aangekondigd (19.15 werd 21.03). Na de verwachte bezorgtijd werd ik gebeld dat de surf&turf rol op bleek te ze zijn. (20.23)Medewerker gaf aan dat ik hier contant geld voor terug kon ontvangen. De bezorging zou bijna plaatsvinden. Na 3 kwartier opnieuw wachten was deze er nog niet. Ik heb opnieuw gebeld 20.57uur. Ze wachten op een bezorger,….. na sluitingstijd werd de sushi geleverd. We kregen een zakje loempia’s als excuus denk ik, maar deze waren van slechte kwaliteit. De saus van de quoasa’s miste en de sushi ebi crispy en zalm vielen uitelkaar waren niet op te pakken met de stokjes. De smaak was overigens wel ok. Het contante geld hebben wij niet ontvangen van de bezorger. We proberen contact op te nemen om 21.08 maar de telefoon werd niet meer opgepakt. Mailen kan niet. Kortom teleurstellend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sassie
24 augustus 2025

Super lekker gegeten. Maar de bezorging moeten ze wel verbeteren. Na 2 uur gewacht te hebben. Hebben we het toch maar zelf opgehaald. Wel de bezorgkosten terug gekregen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
24 augustus 2025

2,5 uur gewacht op ons eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Judith Waanders
22 augustus 2025

Heerlijke en verse sushi! Meer dan genoeg en echt super lekker. Voor herhaling vatbaar!!

Sander
21 augustus 2025

Prima sushi gegeten en de pokebowl was zijn geld zeker waard. Wij hebben de sushi opgehaald omdat we op de camping zaten op luttenberg.

H. Kolkman
20 augustus 2025

Prima, alleen jammer dat de kortingscode niet bleek te zijn toegepast en heel jammer dat dat bij het ophalen niet alsnog kon (?).

Willy
20 augustus 2025

Op tijd en de smaken zijn weer bijzonder lekker.

Xia
19 augustus 2025

Was snel bezorgd, vriendelijke bezorger en heerlijk gegeten 😋

Rien veldkamp
19 augustus 2025

Al meerderen keren opgehaald altijd top. Vers en zeer smaakvol

Meike
19 augustus 2025

Eten is heerlijk alleen de bezorging mag echt wel beter.

Anne
18 augustus 2025
Sjoerd
16 augustus 2025
Marije
14 augustus 2025

Het zou fijner zijn vooor de klant dat wanneer je een bestelling plaatst je kan zien hoe lang de bezorging ongeveer duurt. En niet pas wanneer de bestelling geplaatst is.

Liesbeth
12 augustus 2025

Ik kon onze bestelde sushi een half uur later afhalen dan gepland, omdat het druk was. Daar werd ik netjes over gebeld. Mijn man ging onze bestelling ophalen. Toen hij terugkwam zaten er mini loempiaatjes bij voor het wachten. Erg aardig. Helaas zaten er 2 bestelde dingen niet bij. Daar heb ik over gebeld en dat werd netjes bezorgd, binnen 10 minuten. Helemaal top! We hebben heerlijk gegeten!

Izabella
4 augustus 2025

Was goed en lekker !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lucette
3 augustus 2025
Kim
3 augustus 2025

Heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Simone
2 augustus 2025
Kenii
1 augustus 2025

3x pokebowl besteld. De poke bowls zijn 30 % minder in dan normaal gevuld.

Jet
28 juli 2025

Na vakantie weer terugkomen en dan jullie sushi mogen eten, het lekker nog lekkerder dan normaal 😉 Super goed weer!! Bestelling kwam op de aangegeven tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.L.
28 juli 2025

Altijd lekker. Soms duurt de bestelling iets langer, maar hier heb ik zelf geen probleem mee.

Paul
27 juli 2025
Jeroen Wigger
27 juli 2025

Bezorging niet tussen 18:00 en 18:15 maar na 18:30. Terwijl het rond 17:00 uur al was besteld

Renate
26 juli 2025

Super vers! Heerlijk!

Van Velzen
25 juli 2025
José De Heer
24 juli 2025

De sushi was weer superlekker!!! Maar t bezorgen duurde zo ontzèttend lang, dat we maar hebben gebeld of we t op konden halen. Gelukkig kon dat!!

Veldkamp
24 juli 2025

Verschillenden keren afgehaald altijd even vers en heel goed

Esmee
24 juli 2025

We hebben gisteravond bij tasty besteld, en wilden toch even iets doorgeven. We bestellen regelmatig en zijn eigenlijk altijd heel tevreden, maar dit keer viel er iets op. We hadden wat te vieren, dus we bestelden wat meer en ook anders dan normaal. De spicy saus op de zalmrol en surf & turf was deze keer zó pittig dat het eigenlijk niet te eten was. Normaal zit er inderdaad een spicy saus op, maar het is nog nooit zó heftig geweest. Ook zat er ineens spicy mayo op de flamed zalm nigiri, en daar heeft nog nooit die saus op gezeten. We hebben hierover gebeld, maar kregen als reactie dat het altijd zo is. Dat klopt gewoon niet, en het voelde een beetje alsof het werd afgewimpeld, terwijl we het vooral gewoon even wilden benoemen. Vorige week was bij de koppelbox trouwens ook de sashimi vergeten. Dat hebben we toen laten zitten, maar met dit erbij voelt het toch een beetje slordig.

Martin Kleinherenbrink
23 juli 2025

Het was erg lekker alleen de gyoza was erg hard doorgebakken en er zaten sommige stukken bij die erg grof gesneden waren. Hartstikke bedankt voor de extra sushi die bijgeleverd was.

Mariska
21 juli 2025

Zoals altijd, heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wijnand
20 juli 2025

Kwam veel eerder dan aangekondigd, maar was zoals altijd weer bijzonder lekker! Kwaliteit!

Ina Rada
20 juli 2025

Lekkere sushi.

Veronique
18 juli 2025

Was erg lekker en best snel gegaan dat ze het kwamen brengen!

M Wunsch
17 juli 2025

Overheerlijk en supervers

Lyss
16 juli 2025
Anna
15 juli 2025

Zoals gewoonlijk prima in orde!

Frans
11 juli 2025

Zou handig zijn om een mail of sms’je te krijgen als de bestelling klaar staat

Alexis
5 juli 2025

Kwaliteit is goed! Voldoende vis, goed formaat sushi! Vriendelijk personeel!

Jacqueline M
4 juli 2025
Jolanda
4 juli 2025

Sushi afgehaald in Nijverdal, was erg lekker!

Laura
29 juni 2025

Verbeterpunt: zalm was niet vers. Veel stukjes weg moeten gooien omdat de zalm bruin was en ik er ook niet op kon kauwen

Angela
22 juni 2025

Het eten is altijd lekker en goed verzorgd. Bestelling vlot en als het wat langer duurt krijg je bericht. Het zou fijn zijn als je bij je bestelling via iDeal ook een fooi kunt geven. Nu vaak geen contant geld in huis.

Berthold
21 juni 2025

Snel geleverd, netjes geïnformeerd over bezorgtijd via mail. Lekkere sushi👍

anna
19 juni 2025

Gewoon weer prima in orde en heel erg vers.

Petra
15 juni 2025

De sushi smaakte weer lekker vers en de gefrituurde garnalen waren nog lekker warm. De bezorger was ook vriendelijk en mooi op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ellen van Heun
15 juni 2025

Super snel bezorgd. Altijd lekkere sushi👍🏼

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

FRANS
14 juni 2025

Wederom heerlijke sushi

Marije
14 juni 2025

Heerlijke sushi!

Raymond
13 juni 2025

Super lekker

Lyss perdon
10 juni 2025

Het was heerlijk niks aan te verbeteren

Danny
10 juni 2025

Besteld om 17:46 en zou om 18:50 geleverd worden, werd 19:15 gebeld dat het 20 minuten later kwam (prima), Vervolgens werd ik een dik half uur later gebeld dat de uitjes op waren en ze nu pas gingen beginnen met onze bestelling. Ze hadden verteld dat we een gratis rol zouden krijgen als compensatie voor het lange wachten, Toen de bezorging uiteindelijk om 20:30 pas kwam, zat er geen gratis rol in. Dramatsiche service na mijn mening.

Patricia
9 juni 2025

Bestelling was een uur later dan gepland. Wel wat extras gekregen

Lucas
1 juni 2025

Was erg lang wachten en deze keer slecht op de hoogte gehouden van de voortgang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anton
31 mei 2025

Fast, beautiful and delicious 😋 Good staff, always with a smile and quick to get the job done 🚀

Willy
31 mei 2025

Bestelling was op tijd klaar na een email met de afhaaltijd en het eten was goed.

-
30 mei 2025

Gekozen voor bezorgtijd 19:15 uur, helaas 1 uur en 15 minuten later bezorgd. Bezorger had 6 bestellingen in de auto gaf hij aan. Helaas waren hierdoor onze bestelde warme gerechtjes nagenoeg koud. Gewone loempia’s gekregen ipv de bestelde mini loempia’s. Ondanks dit alles was de sushi wel erg lekker!

Myrthe
30 mei 2025
A
30 mei 2025

Bezorging was veel te laat. Dit was de vorige keer ook het geval. Dit staat erg slordig. Liever dan een latere tijd aangeven. Eerst de bezorgtijd 18-18.15 ontvangen. Om 18.10 bericht hij is onderweg. Bezorging 18.40u.

Izabella
29 mei 2025

Ik ben al jarenlang een trouwe en tevreden klant. Ik kies vaak voor jullie omdat het eten niet alleen erg lekker is, maar ook altijd van goede kwaliteit is geweest. Daarom was het extra teleurstellend om vanavond een hele andere ervaring te hebben. De pokébowl die ik bestelde was maar half gevuld, met nauwelijks rijst iets wat ik totaal niet gewend ben van jullie. Daarnaast smaakte de sushi fried chicken anders dan normaal en werd het ook nog eens in een kleiner bakje geleverd dan voorheen. Alles voelde een stuk minder verzorgd en onder de standaard die ik van jullie gewend ben. jammer om zo’n ervaring te hebben

Hilde
29 mei 2025

Vriendelijke bezorger en de sushi was echt heerlijk😋😋😋

Buket
29 mei 2025

Het is altijd heel erg lekker

André
28 mei 2025

We hebben met zijn drieën heerlijk gegeten van deze sushi schaal met verschillende soorten rollen. Door de voorkeur van onze zoon alleen voor rollen gekozen, maar dit is heel persoonlijk. De smaak was voortreffelijk en de opmaak zag er goed en appetijtelijk uit.

Lisette
27 mei 2025

Duurde erg lang voor een dinsdag en toen het er eindelijk was waren ze de soja saus, stokjes en wasabi vergeten.. konden wij nog niet eten.. werdt wel nagebracht maar om dan om 20.15 eindelijk te kunnen eten als het al om 18.44 besteld is, vind ik wel heel slecht.

Miranda Hallink
26 mei 2025

We hebben een kleine bestelling geplaatst en gekozen voor zsm leveren. We hebben bijna twee uur op onze bestelling moeten wachten en zelfs toen er een mail van hun kant kwam dat ze onderweg waren duurde het alsnog drie kwartier. We hebben nu drie keer besteld bij Tasty en deze ervaring hebben we elke keer. Verder is de kwaliteit prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
24 mei 2025

Lekkere en verse sushi. Erg van genoten!

Hans
17 mei 2025

Het smaakt altijd goed! Kwaliteit is top!

Max
12 mei 2025

It was very yummy, delicious pokébowl. Delivery was fast and sweet.

Gerdien
12 mei 2025

Super lekkere sushi. Perfect op tijd bezorgd. Prijs kwaliteit is prima.Gaan we zeker volgende keer weer een bestelling doen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

anna
11 mei 2025

Prima prijs kwaliteit verhouding

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frank
11 mei 2025
Anoniem
10 mei 2025

Heerlijke sushi en bubble tea. Perfecte kwaliteit, zoals altijd. Goede smaak van de sushi en heerlijke bubble tea.

Uncle Sam
9 mei 2025

Snel goed en volgens afspraak

Alona
7 mei 2025
Willy
7 mei 2025

Het eten was heerlijk en de afhaaltijd klopte precies. Top.

Ilona
4 mei 2025

Altijd top kwaliteit sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bert
3 mei 2025

Super lekker!!

Cees Klompenmaker
1 mei 2025
Rob
1 mei 2025

Heerlijke poke bowl ....bezorging altijd op tijd of eerder ! Top

Angela
25 april 2025
Marije Aitink - Velding
25 april 2025

Heerlijk!! Wederom bedankt!

L.S.
23 april 2025

Heerlijk.

Mandy de Leeuw
21 april 2025

Super lekker, zoals altijd🥳

Sjoerd
21 april 2025

Zeer goed

Anna
21 april 2025

Sushi zelf was prima, erg lekker, uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Helaas was de bezorging behoorlijk veel te laat, maar misschien had dat te maken met paasdrukte. Toch een aanrader.

Muriel
20 april 2025
Nina
16 april 2025
Stefan Bannink
13 april 2025

Lekker gegeten prima voor elkaar 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bastiaan
12 april 2025

Altijd geweldige sushi, maar vandaag helemaal complimenten. Er was helaas een topping gewisseld, waardoor een zwangere persoon helaas deze niet eten kon. Dit werd meteen opgelost en nog nagebracht. Wederom bedankt! :)

Jansen
10 april 2025

Wij hebben vaker sushi besteld bijTasty Sushi & Poke, maar deze keer vonden we het toch niet zo goed. Sushi met heel veel rijst en heel weinig vulling. Dit was de keren hiervoor niet zo. Jammer!

Jet Ruhulessin
5 april 2025

Geweldig,het was heerlijk we hebben lekker gegeten.

jansen
3 april 2025

we hebben een uur langer moeten wachten op onze bestelling. dus in totaal de wacht tijd was 2 uur. snap dat het druk is en uurtje wachten vonden we niet erg maar in totaal 2 uur is wel erg lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anouk
31 maart 2025

Om 18:25 uur bestelling geplaatst. Ik krijg een bevestingsmail en daarna een mail met verwachte bezorgtijd: tussen 19:25 en 19:40 uur. Vond ik al vrij lang duren, maar goed het is zondagavond dus prima. Vervolgens om 19:40 uur niets bezorgd, nog even afgewacht want kan natuurlijk 5 minuutjes later zijn, maar ook nog geen mail dat het onderweg is. Dus om 19:55 gebeld met de vraag waar mijn bestelling blijft. De jongen aan de telefoon wist mij te vertellen dat het op dat moment gemaakt werd en dat het daarna met de bezorger meegegeven zou worden. Om 19:58 uur wordt ik gebeld: de kip is op, dus is moet wat anders kiezen. Hierbij dacht ik al gelijk: daar kom je dan mooi optijd achter, en waren ze dus nog niet met mijn bestelling begonnen toen ik belde! Uiteindelijk heeft het nog tot 20:35 uur geduurd voordat ik überhaupt een keer m’n bestelling ontvangen had! Ik had bezorgtijd zsm aangegeven maar ik vind 2 uur en 10 minuten niet zsm! De kwaliteit van de sushi is goed, maar de bezorging en

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Senna
30 maart 2025

Sushi is altijd mijn #1 geweest dus fantastisch heerlijk!

FrenchiePuck
30 maart 2025

De bezorging is [soms] een drama, ze komen gerust veel! te laat! Zo ook gisterenavond.. wij mochten genieten van ruim! driekwartier extra wachttijd en hierdoor bij aankomst alles koud en minder lekker. Desalniettemin is de kwaliteit altijd goed bij deze sushitent.

AK
28 maart 2025

Voordat ik mijn bestelling had ontvangen moest ik best lang wachten. Ook kwam de bezorger na de aangeven tijd aan. De sushi was niet gelijk gesneden waardoor het niet ten goede komt aan de presentatie e smaak van het product. Dit kan vast beter

Alberts
27 maart 2025