Beoordelingen van Tasty Sushi & Poke Nijverdal

Recente recensies

5.0
Carla
14 juni 2026
J.L.
13 juni 2026

Heerlijk eten. Meestal optijd met bezorgen.

Frans
12 juni 2026

Sushi was weer heerlijk had wel iets het idee dat het een klein beetje droger was maar dat kan ook aan ons liggen. Verder als vanouds prima

Anoniem
11 juni 2026
Suus
11 juni 2026

Het was ontzettend lekker, maar helaas hield de bezorging te wensen over. Gister al een bestelling voor vandaag geplaatst met een bezorgtijd tussen 18u en 18.15u Om 18.30u werden we gebeld dat het nog wel een half uur ging duren omdat er zoveel nieuwe bestellingen bij waren gekomen!!! Raar dat nieuwe bestellingen blijkbaar voor gaan? We bestellen toch niet voor niks al een dag van te voren?!

Mat
11 juni 2026

Het eten was weer heerlijk alleen jammer dat het bijna 1,5 uur later werd bezorgd dan bevestigd zonder berichtgeving of excuses.

Aart bosman
11 juni 2026

Het was super lekker!! Maar helaas hebben we een extra uur op moeten wachten i.v.m een drukte in het restaurant vandaar 1 ster voor de bezorging. De bezorger was heel vriendelijk.

Niek
9 juni 2026

Smaakt perfect zoals behoord

C. Kolkman
8 juni 2026

Normaal ben ik erg tevreden. Deze keer niet. De bezorger nam goed zn tijd. Ik kreeg de melding "onderweg" om 17:39 maar na ruim een half uur wachten was het nog steeds niet bezorgd dus ik belde ze op. De bezorger was nieuw, zei de medewerker; zijn eerste dag. Prima, daar heb ik begrip voor. Hij moest nog 1 bestelling afleveren en dan was ik aan de beurt. Ruim een half uur (!!) later kwam de bezorger op zn dooie gemak aanrijden, stapte uit de auto en nam zijn tijd om met een slakkengangetje naar mijn deur te lopen... Alsof hij zeeën van tijd had en ik niet al een uur aan het wachten was. Hij bood geen eens excuses aan! Dat vind ik nog het ergste. Geen fatsoen. De sushi was koud geworden en smaakte een stuk minder lekker. Ik had ondertussen mijn kind maar een boterham gegeven want die moest naar bed. De bestelling zou rond 18.00 bezorgd worden en was er pas om 18.45... echt niet blij mee!

Carla
8 juni 2026
Anouk
7 juni 2026

Vandaag voor ons weer nieuwe sushi geprobeerd. Alles is even lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John
6 juni 2026
Dijk
25 mei 2026

Pokebowl: superlekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wijnand
25 mei 2026

Elke hap was perfectie 😎

Youri
24 mei 2026
Maksym Katsemir
22 mei 2026
Michel Kurvink
22 mei 2026

Ik had met mijn collega een Poke bowl! Zij wint niet in Nijverdal maar zei hier ga ik ook vaker bestellen! Super gevuld en DONDERS Lekker!!

André
22 mei 2026

Héérlijke sushi. Dit keer als bijgerecht de warme kopstukjes met chilisaus geprobeerd. Heerlijke combinatie.

Carla
19 mei 2026

Het was weer heerlijk

Super Sonic
17 mei 2026
Marco
17 mei 2026

Smaakt goed, prima verpakt. Op tijd bezorgd.

H. Kolkman
17 mei 2026

Alles was lauw, ws. lang onderweg geweest, helaas.

John
15 mei 2026

Top kwaliteit

Ina Rada
15 mei 2026

Het smaakte weer heerlijk.

Janine
14 mei 2026

Heerlijke sushi, en keurig op tijd bezorgd! 👌🏼

Reukema
14 mei 2026
Maksym Katsemir
13 mei 2026
Manfred Paus
13 mei 2026

Sushi smaakte er goed

Kim Klos
11 mei 2026

Zoals altijd was de Sushi perfect en hebben we er van genoten! Bezorging was goed op tijd. Hopelijk hebben we weer snel een goed excuus om weer bij jullie Sushi te bestellen 😁

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Shaula Lucas
11 mei 2026

Het was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John
11 mei 2026

Voor de eerste keer besteld en ben enthousiast geworden.

Jet
11 mei 2026

Zelfs op zondag op tijd! Lekker gegeten weer 🙏🏼

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zwiers
11 mei 2026

Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maksym Katsemir
8 mei 2026
Arnoud
5 mei 2026

Super sushi..de eerste sushi winkel die het voor elkaar krijgt een super verse (met nog warme rijst) zoals het hoort te serveren..top product!

Marieke van der Beek
4 mei 2026

Normaal is het altijd echt goed en de bezorgtijd vrij betrouwbaar, maar vandaag niet. Ik had als voorkeurstijd 16.00 uur opgegeven al heel vroeg in de middag, omdat ik op tijd weg moest. Uiteindelijk kwam het pas rond 16.50 uur en had ik amper nog tijd om te eten… Ook waren de mini loempia’s meer koud dan warm. Dus helaas… Hopelijk de volgende keer weer zoals ik van jullie gewend ben.

Mh veldkamp
4 mei 2026

Altijd top voorelkaar,en erg vriendelijk personeel

Mariël Winkels
26 april 2026

Het smaakte heerlijk en werd vlot bezorgd! Top!! 🙂

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

AS
26 april 2026

Prima menu

Danielle Harbers
22 april 2026
Anita Schuurman
22 april 2026
Anniek
17 april 2026

Besteld voor half 7, bezorgd om 8uur.

Silvie
16 april 2026

Heerlijke sushi, vers, smaakvol en bestelling op tijd. Top

Pinar
15 april 2026
Tom
15 april 2026

Zeer snele bezorging, En het eten was prima. Tot de volgende keer.

N van rhee
12 april 2026

Heerlijk gegeten!

D. Van braam
7 april 2026
Esther
6 april 2026

Prima sushi netjes optijd bezorgd

Jennie Nieuwenhuis
6 april 2026

Heerlijke sushi. Zag er verzorgd uit en prima op tijd klaar, zoals afgesproken

Martin
4 april 2026

T werd zelfs bij t huisje bezorgd op landal park echt top

30 maart 2026

Erg lekkere sushi, ze denken in oplossingen, leuk personeel. Erg tevreden!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martin
28 maart 2026

Het eten was erg lekker

Gabi Wendl
28 maart 2026
-
28 maart 2026

Super dat jullie gewoon even bellen om te controleren of het wel klopt! Het was heerlijk!

Guus
26 maart 2026

Bezorging duurde lang, er achter aan gebeld en werd gezegd met 10 minuten is de bezorger bij jou want hij heeft ook nog een andere bestelling mee, daardoor was een deel van de bestelling koud... Erg jammer!

Tom
24 maart 2026

Lekkere sushi besteld voor 2 personen. Werden gebeld dat 1 van onze keuzes niet beschikbaar was, waardoor we een andere soort moesten kiezen. Als compensatie hebben we van een aantal soorten het dubbele aantal gratis gekregen. Sushi smaakte erg goed! Kortom goede kwaliteit, service en snelle bezorging.

Ceedjeh
23 maart 2026

Eten was top , bezorging was optijd en voor mijn vriend de verjaardag nog wat lekkers gekregen !! Topservice

Harry Teesselink
23 maart 2026

Het was gewoon weer super

w
22 maart 2026

Goed gevuld, heel smaakvol

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joje
22 maart 2026

Smaakte weer heerlijk! Precies op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Silje
22 maart 2026

Bestelling 1,5 uur later bezorgd dan was aangegeven. Sushi weinig smaak aan.

Kenji
21 maart 2026

Bestelling geplaatst om 18:30 . We krijgen onze eten pas om 21:15 binnen .

Rene Averesch
21 maart 2026

Eten was prima, maar wederom de bezorging weer veel te laat. Echt vreselijk irritant.

Suus
21 maart 2026

Heerlijk gegeten! Alleen al 2x met bestellen een uur langer dan de bezorgtijd moeten wachten helaas..

Nataliia
21 maart 2026
Jannink
21 maart 2026

Waren wel wat laat. Belden toen nog en konden het niet vinden

Troost
20 maart 2026

Om 5 uur besteld en een tijd kunnen kiezen van tussen 18.15 en 18.30 vervolgens krijg je bericht om 18.45 dat het onderweg is en pas 19.40 pas aankomt!! De friedzalm was koud

R.kampman
17 maart 2026

De poke bowl vonden wij niet lekker..3 happen gehad helaas. Had een vreemde smaak. Bestelling kwam in 2 delen...kan gebeuren .

Tamar L
16 maart 2026

Heel lekker

Bergboer
16 maart 2026

Moeste lang wachten en vonden de sushi erg flauw van smaak en te veel uitjes als toppunt!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Senna
16 maart 2026

Had besteld om 18:15-18:30 maar was veranderd naar 18:30-18:45, maar ze kwamen pas om 19:20 met de sushi, dat is wel heel slecht.. 🙁

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nicole
16 maart 2026

Bestelling online ging gemakkelijk en snel zoals altijd. Normaal heel tevreden, dit keer was de minste keer. Warme gerechten waren koud, stokjes, soja en wasabi zaten er niet bij. Sushirollen waren grof en niet goed gesneden, het was alsof er een andere kok was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
14 maart 2026

Super snel geleverd & dat op een zaterdag. Kwaliteit ook gewoon weer zoals ik gewend ben. Vorige keer dat met minder was, is dus nu weer hersteld!

M
12 maart 2026
Joje
11 maart 2026

Heerlijke sushi!

Nataliia
9 maart 2026
Patrick
6 maart 2026

Alles volgens afspraak

Rien veldkamp
3 maart 2026

Zoals altijd weer super!

Judith
2 maart 2026

Sushi was dit keer niet zo goed als de vorige keren. Zaten erg aan elkaar geplakt en bij het pakken viel het uit elkaar. Tevens kwam het ruim een uur te laat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Xantha Imhof
2 maart 2026

Eten is er altijd goed. Helaas de bezorging nooit. Uur te laat en je zegt als opmerking niet aanbellen en 3x raden wat ze wel doen..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ton
1 maart 2026

Erg smaakvol, de complimenten!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sophie
1 maart 2026

Had een extra bakje met sushi erbij en een leuk briefje! De sushi was erg lekker

Nicole Nobel
1 maart 2026

Sushi wordt nogal op elkaar gedrukt waardoor het aan elkaar blijft plakken. Was ook niet goed gerold viel uit elkaar.

Paul
26 februari 2026

De sushi was wederom lekker en vers.

Chen
25 februari 2026
Koster
24 februari 2026

Heerlijk.

Marina
23 februari 2026

Het was weer fantastisch

Heleen
22 februari 2026

Lekkere pokebowls!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hallink
22 februari 2026
Karin
21 februari 2026

Vandaag was het helaas wat minder. Sushi viel allemaal uit elkaar, en was minder van smaak. Jammer, niet zoals we gewend zijn.

Marina
20 februari 2026

Het was weer fantastisch

Frank W
16 februari 2026
Lynn
16 februari 2026

Bijna 3u lang gewacht op de bestelling. Werd ook niet even gecommuniceerd of überhaupt voor het bestellen laten weten dat het lang kan duren. Sushi was goed.

Maksym
15 februari 2026
Lucas
14 februari 2026

Door drukte hebben wij ruim 2,5 uur op onze bestelling moeten wachten. Dat kan gebeuren, hoewel dit wel extreem lang is, maar communiceer dit dan even! Laat de klant niet gewoon wachten.

Harry Teesselink
14 februari 2026

Helaas 1.5 uur te laat bezorgd

Erik
13 februari 2026

Lekker,heel erg lekker😍

Ayesh
9 februari 2026

Snel service

Lotte
9 februari 2026

Echt lekkere sushi! Vooral de luxury rolls zijn aan te raden! Komt er nog een keer weer een leuke actie? 🎉

Keekstra
7 februari 2026

Op de surf en turf zat in tegenstelling tot normaal, pittige saus. Deze was enigzins overheersend waardoor de originele smaak verloren ging. Verder was alles heerlijk.